۱ بازديد

کلمات کلیدی:
کلیه پروژه ها در حامی پیپر به مدت ۴۸ ساعت از زمان تحویل دارای گارانتی هستند، بدین معنی که در صورت وجود هرگونه ایراد یا اشکال مرتبط با سفارش شما، به صورت رایگان و در اسرع وقت اصلاح خواهند شد.
پاور پوینت ( ) یک برنامه کامپیوتری و یکی از نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است و از آن &;در تهیه &;و نشان دادن اسلاید در مانیتور و یا پرده نمایش استفاده می شود. پاور پوینت برای اولین بار در سال توسط شرکت "فورتات" و سانی ویل کالیفرنیا با نام جهت ویندوز دو طراحی شد. قسمت &;وظیفه ارتباط مستقیم کامپیوتر با ایستگاه های اینترنت را بر عهده دارد و سبب می گردد کاربر پس از تماس با اینترنت به مجموعه منابع از عکس، صدا و ویدویوهای مختلف هدایت شود.
ما با افتخار اعلام میکنیم که&; شرکت های معتبر ایرانی (همچون هواپیمایی ایران ایرتور و … ) برای کنفرانس ها و سمینارهای خارجی خود که اکثرا به منظورعقد قرارداد با طرف خارجی صورت میگیرد برای بیان هرچه بهتر توانمندی ها و پتانسیل های طرف ایرانی به ما اعتماد میکنند.
جهت اطلاع دقیق از قیمت انجام پاورپوینت حرفه ای می بایست از بخش ثبت سفارش در سایت اقدام کرده و خواسته های خود را به طور دقیق و کامل بیان نمایید. حامی پیپرپس از دریافت سفارش شما بهترین پیشنهادها را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می کند.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
همچنین می توانید از کانال روبیکای خرید امتیاز وام بانک رسالت بازدید نمایید.

دوستان ما

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.